dagen tillända

ytterligare en dag kan läggas till handlingarna och det känns väl OK.
Har idag fixat med papper, letat på "gamla" dokument i en gammal dator, kanske dax att städa i datorerna och få ihop sådant som hör i hop och kasta gammalt skräp? Men man kan ju behöva senare, som nu!

Har fått städdille, i alla fall är det vad jag vill göra, men kommer liksom inte till skott riktigt. Men viljan finns - tyvärr inte tiden och orken.
I natt har jag sovit c:a 3,5 timmar och sedan har jag varit på praktik hela dagen.
I morron ska jag på praktik och sedan hem å jobba ett par timmar och på torsdag är det praktik först och sedan är det bing som gäller för hela slanten.

På fredag ska vi ha fyrvägssamtal tillsammans med My och Susanne - så får vi väl se då om vi blir godkända på denna praktik. Men vi har haft fullt upp...

Nu har vi skriv och läsjobben kvar, fast det har sin tjusning så är det ju ändå ute på fältet vi ska vara när vi ska börja jobba
och inte sitta med näsan i några trista böcker...

Nej gott folk - nu e de kväller, eftersom det inte blev så mycket sömn i nattast!
Krambanan (för att citera min söta systerdotter)


Kommentarer
Postat av: blondstar

hihi jag glömde såklart :D men vi fixar det idag vi :)

2009-04-15 @ 10:32:34
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0