joora´

Orkade inte öppna burken och skriva i går, men jag får väl redovisa nu i stället.

Sov ganska länge igår eftersom det blev rätt sent i fredags (eller ska man säga tidigt i lördags?)
Sedan förberedde vi maten och mamma kom och åt med oss. Systeryster med man kom förbi och fikade - tyvärr blev vi tvungen att lämna dem vid kaffebordet och be dem stänga när de gick, för Rasmus hade tid för samling! Snacka om att tiden går fort ibland...

Matchen va helt OK trots förlust med 3-1
Men det verkar som viljan fanns där mest hela tiden i alla fall
(hos de flesta åtminstone)

Efter det åkte vi till Micke och Isabelle och fick mat och en kväll med trevligt sällskap!
(Micke-Isabelle-Jonas-Sara)

TACK SÅ  MYCKET!!!

Har nu på morronen läst lite bloggar och fick lite dåligt samvete för att jag inte hört av mig till Lotta-gumman nu när hon inte är på topp, men jag hoppas att du förstår att det bara är att ringa vännen om det är något!!!
Jag har inte velat störa i valpningen!!!
Tänker på dej massor- du är bäst vet du!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0