mmmm påsklov?

Eller vad ska man kalla det?
Vi har i alla fall lov från praktiken och kan nu sätta näsan i böckerna och på allvar läsa den litteratur som ska läsas.

Har surfat runt lite på olika fjällanläggningars hemsidor och blir faktiskt lite sugen på att dra iväg över påsk, bara to-sö eller så??? Är det någon som känner att de har lust att följa med???
Det kostar lite, men det kan vara skönt att få komma bort från "måsten" och "borden"...

Nåja, jag får väl drömma vidare antar jag, för alla andra normala människor har väl redan bokat upp sin påskhelg?

Påsk ja, ägg å köttbullar, sill å must och - inte minst - en MASSA godis!!!
är det lika för alla? att man äter å äter å äter?
Men gott är det i alla fall att plocka lite här å plocka lite där.

För ett tag sedan så efterlyste jag recept på mat, men fick inga... Nu efterlyser jag igen och hoppas få några den här gången för det är HELT IDÈTORKA här, vad ska man äta???
HJÄLP!!


Kommentarer
Postat av: malin

ät kebabgryta, det gör vi när jag inte hittar på något annat o ibland blir det alltså väldigt ofta;) järvsökebab,lök, lila matgrädde, wokgrönsaker, salt, peppar, soya. Bara att lägga ner i kastrullen och låta grönsakerna bli genomvarma och simsalabim det är klart. serveras med ris eller bandpasta

2009-04-01 @ 19:51:58
Postat av: Anonym

Men det är ju UNDERBART!!!

2009-04-01 @ 20:09:24
Postat av: Anonym

Men det är ju UNDERBART!!!

2009-04-01 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0