påsklov

från studierna i alla fall...
Idag har Mia och jag lagt sista handen på "projektet" innan påsk. Vi blev i stort sett klar med det, bara finputs kvar och korr.läsning.
Sedan har vi hunnit färdigställa två informationsmatereal som vi ska använda nästa vecka.
En på SFI som handlar om Förskoleklass och lågstadiet, klass 1-3
den andra om meritpoäng som vi fick förfrågan om i sista minuten av en lärare på SP.

Efter plugget har jag tagit tag i en del saker som blivit liggande, jag har skrivit ett brev till faster Anna, jag har skrivit ihop en ansökan och så har jag dessutom sökt några kurser som jag kanske kan läsa som valbar kurs.
Det är ju liksom dax för det också.

Sedan kom Jessica in och fikade lite och vi satt och pratade om vad det finns för hus som man kan tänkas hyra...
Finns det någon som vet något kan ni väl höra av er till henne...

Nu e de sista rycket i en av böckerna som jag måste lämna tillbaka i morron
"stress å jäkt"
Sov sött i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0