sååå ja

Äntligen färdig med det som ska lämnas in till skolan. Det som är kvar nu är repetition av det vi ska redovisa.

Har under dagen skjutsat sonen till doktorn, halsfluss och penicillin i 7-10 dagar!
Hämtat älskade mamma från sjukhuset där hon varit sedan i söndags.
Vi åkte från Gävle till Årsunda och fikade, sedan hämtade vi skorpan hos Britt-Inger och åkte till Hoo.

Efter det åkte jag hem och skrev rent det vi pratat om på första Gothia-mötet och sedan åkte jag till IP på nytt möte.

Sen va det hem och fila klart på de sista inlämningsuppgifterna och NU! är allt inskickat utom en sak som jag måste få ett sista OK på. Sen kan man koppla av inför helgen.

I morron ska jag sova sova sova, sedan jobbar jag mellan 13 och 18, och avslutar på Jernvallen och kollar på Innebandy!
Men de är då, nu är nu och då är det sovdax!!!


Åhhh NEEEJ!!!
glömde att jag måste betala räkningarna! shit pommfritt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0