Sista dagen...

...så sorgligt! Jag kommer att sakna alla på Björkhagsskolan!!! (kanske inte riktigt alla men nästan)
Vi fikade med IVIK-klassen som vi har haft jättekul med i en massa olika sammanhang och flera av dem tyckte att Mia och jag skulle stanna där för de behövde oss. Det är skönt att höra efter att de fått stå ut med en massa information och gruppvägledning, studiebesök och annat.

Nu kommer vi inte att helt släppa kontakten med dem, man vill ju veta hurdet går för dem!

Efter praktiken så har jag varit på bingon. Även det var spännande idag eftersom den som ropade aldrig hade ropat - och gjorde det med allra högsta betyg, inte minst från spelarna!! Heja Tord!!!
Dessutom hade jag hjälp av ett par helt nya kontrollanter som skötte det hela galant!
Jag tror att man snart kan lämna över detta till de yngre lagen...

Det var även rätt OK med folk på bingon och det är alltid kul.

Nu är det duschen och sängen som gäller, man ska ju upp å ha examinerande samtal i morron så då måste man vara alert! Pigg som en mört ;o)
Ha det bra nu alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0