grått mys

Vaknade av en skatinvation på bron, någon hade lagt något mumsigt där...
Klockan va typ kvart i sju - TIIIDIGT tycker jag som är sååå morrontrött.

Nåväl, jag blev ju tvungen att kila på toa och skrattade lite för mig själv när jag ser att Gubben glömt matlådan - mitt på köksbordet haha...

hoppas han jobbar på nåt ställe där han kan köpa mat idag ; )

Nu är det diskmaskinen och tvättmaskinen som ska bytas innehåll i och sedan måste jag förmodligen ge mig i kast med den där Eklund igen - omtenta på torsdag.

Skulle vara toppen om man hinner träffa Mia innan också, men vi får väl se vad tiden vill...

Ha en fortsatt bra dag, det ska jag ialla fall försöka med.
Fotboll i kväll jue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0