samma visa igen...

Ett toppenbra spel med mycket bollinehav - men 3-1 i arslet!!!
Ja, jag har varit med sonen till Norrsundet!! på match och det var en ganska viktig match
och ytterligare en förlust är inkasserad.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, mest planerat lite och funderat.
En massa skolförberedelser är också överstökad och så har jag varit till Sandviken och handlat lite roliga saker.

Hälsade på Klina en snabbis innan det va dags att hämta Maria på skolan.
Alltid kul att träffas och prata lite - även om det blev kort!

Sedan va de bara matlagning och åka...
Det är SKITLÅNGT dit!!!
I alla fall för att spela match - eller som jag, skjutsa på match...

Men så är det

Nu ska jag förbereda lite för i morron, Britt-Inger och Roland kommer hit en sväng då för att gratta ungen...

Världens bästa Maria!!!
Vi är lite lika hon och jag så det kan slå gnistor om oss när vi kommer ihop oss och vi kan nog tycka att den andra är totalt koko, men egentligen så är det inte så!
Hon är ju världens underbaraste tjej egentligen.

Mycket skinn på näsan och vet vad hon vill
DET GILLAR JAG!

Detta är till dej Maria;

Jag älskar dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0