stockholmsonsdag

En riktigt låååååång sådan också!!!
Vi har gått i skolan mellan 9 och 17.30 idag...
Vi åkte från hotellet tio i åtta för att hinna till universitetet i tid...

Hmmm jo så e de, tar tid att förflytta sej här i Stockholm...

Efter denna långa föreläsnngsdag stannade vi till för lite shopping
först på fridhemsplan och min favoritbutik -"Drömhuset"
sedan på hötorget för lite klädshopping...
Jag hittade i alla fall ett par jeans och en tröja...

Kan i alla fall - apropå dessaa förflyttningar - berätta att jag redan i går förmiddag kl 8.30 va dödstrött på att åka tunnelbana. Skitigt, ryckigt, trångt, svettigt och absolut ingen luft alls!
Vad gjorde vi då? Jo, vi tog bussen!

HAHA - vilken MISS...BIG MISTAKE


Den tog typ 50-55 minuter på sig mellan naturhistoriska museet till fridhemsplan - vilket idag tog 20-25 minuter med tunnelbanan och då hade vi bytt tåg också...

Tacka vet jag min älskde bil i mitt Årsunda...
Borta bra men hemma bäst - så är det verkligen...

Vi har inte haft så jättebra väder här idag heller och mina fina små paraplyer - de hänger så fint hemma...
Nåja...
I morron kommer jag hem i alla fall, kl 16.40 kommer tåget till Sandviken, jag hoppas jag har någon där då som kan köra mej hem!
Här kommer lite bilder från dagen...

Utsikten från vårt hotellrum...


Regnet bara formligen ÖSER ner...här på väg från lunchen till nästa föreläsning


Föreläsningssalen 3B...om det säger er nåt...


Den där "underbara" tunnelbanan...såååå trist!!!!


Den här bilden säger ALLT om hur man känner sig när man åker hahahhaahaha


Shopping åt det ena hållet....


Och åt det andra...


Precis vid denna underbara skapelse...


Vad har jag då shoppat mer än kläder till mig själv...
Jo, två pårmar till min underbara dotter...
Lite block till min underbara son...
och


lite kul saker till nya badrummet ; )
Men nu, nu ska jag sussa...
eller nåt ; )
seees

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihoo!

Vad fina de var!

Jag gillar även grejerna till badrummet. ;)

2009-08-26 @ 21:47:16
Postat av: Karin

Åhh..! Jag saknar fridhemsplan..! Finns ju massa roligt inne på Drömhuset..! Måste nog plugga vidare snart så jag får en anledning att åka ner till storstaden.. d:

2009-08-27 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0