4:e advent

och inte förrän idag har man fattat att det faktiskt snart är jul!

Köket är fixt och klart nu, ljusen tända, allt skit borta och det luktar rent :)

 

Maria har fått in sin säng - äntligen! så nu ska man väl slippa höra tjatet om den nåt mer...

Dessutom fick hon det toppenmysigt i sitt rum. Hoppas nu bara att det hålls så, det brukar ju vara liiite svårt för henne att hålla koll på allt ;)

 

Jag började med att göra lite glass idag. Och eftersom man inte använder några äggvitor - bara gulan - i glass så gjorde jag lite maränger också haha.
Vi har idag fixat det som vi inte fick fixat igår, d.v.s. hämta prylar i åkra och i ulvingen.

Lite julklappar och smink hos Karin och BH, Trosor och tvättpåsar os Lotta.

En extra tanke till Lotta idag som inte alls mår bra efter operationen. Jag hoppas att det blir bättre innan julafton.
det är inte kul att ha en massa folk omkring sej om man mår dåligt.

Styrkekram till dej i alla fall!

Så till morgondagens planering;

1. hämta sonen vid bussen
2. hämta dottern på skolan
3. till Gävle och ta spruta (Maria - de e sista nu, det går bra!)
4. Handla mat till julhelgen.
5. Göra klart i Gillestugan
6. hallen nere - SORTERA böset ;)

Jaa det är en del, men egentligen inte så mycket.

Bjussar på lite bilder från dagen;)

Marias "nya" rum - hon kan om hon vill ;)

hmmm finns inga ord...

Å jag med kan om jag vill ;)




Myyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0