bloggar

Jag har nu suttit och läst en del bloggar, jag har också haft äran att prata med flera människor om olika saker. Nu börjar vi om! är ni med på det?

Det är snart ett nytt år, som kommer att innehålla massor...

Kärlek

sorg

svek

glädje

fester

ja allt vad vi vill - och inte vill.

Vem säger att det en annan gör är rätt eller fel, vem bestämmer?

DU bestämmer vad som är rätt för dej! Låt ingen annan ta kommandot över ditt liv.

 

Men man behöver inte gå över lik för att nå det man vill, man kan kanske ta en omväg för att inte trampa på andra? gå lite varsamt fram?

Använd inte ord som du inte menar - med andra ord va ärlig!

Sådant kommer man långt med, mycket längre än att säga nåt man inte menar för att trösta någon just nu.

Men det allra viktigaste är ändå att kunna älska och förlåta.

Man behöver inte försvinna från jorden för att man gjort något som en del anser "fel" men man kan stå för det och då blir det inte fel, i alla fall inte så länge det inte känns fel för en själv...

 

Min besvikelse finns kvar, men det är för saker som jag känner hos mej. Ni är underbara alla.

Lotta; vad gjorde jag utan dej? finns inte!

Mia; bästa "särbo"

Gunilla; bollplank nummer ett

Utan er skulle jag inte finnas.

                                                            

Just i detta nu är jag mycket förvirrad, men kommer att genomföra mina planer i vilket fall.

Allt går bara man ger sej fan på det!


Nu ska vi käka frukost, sedan ska jag skjutsa ett gäng underbara flickor till Köpis.

Kärlek till er alla!!!

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack Annica för att du talar om för mig att jag har en betydelse, behövde det och du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket Kram

2009-12-28 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0