en sak är säker

Jag gillar Göteborg låååååångt över stockholm!

Här är folket trevligare, stan är renare och mer intim.
Göteborg är genuin!

Idag sov vi riktigt länge!
åt frukost
gick till Nordstan för shopping

trevlans värre.

Och vad ännu bättre var jag fick träffa en av mina favoritvästkustare!!!
TAINA!

Tack för fikat!!!
Vi satt och pratade ett tag och det är såå mysigt med denna dialekt!!!
Och vi fick lite utbyte där då hon tydligen gillar vår dialekt?!?

Nåja, efter detta trevliga möte så shoppade vi lite till
innan vi gick till hotellet med alla våra kassar...

vi vilade en stund innan vi gick och köpte kort för att kunna åka spårvagn till Liseberg
(man måste ju åka spårvagn om man är här, eller hur?)

När vi kom fram tappade vi hakan!
DE VA FOLK ÖVERALLT!!!
Så här mycket folk är det inte ens på somrarna när det är Gothia cup!
Det gick inte att gå där!!!
Men ändå blev vi kvar i drygt tre timmar haha...

Maria och Karin åkte karuseller å jag knuffade mej fram å kikade i de olika försäljningsstånden å de julpyntade butikerna...
Men det va riktigt mysigt med alla lampor och pynt!
Det kändes nästan som om det va vinter när man gick där å ;)


laddad för shopping ;)

koll på läget mitt i julhandeln


Lite smårörigt på rummet - ska kanske tala om att Karin redan hunnit få undan sin beskärda del...









Ja kan man annat än ÄLSKA detta???

Men nu sitter det två st som vill låna datorn, sååå
tills vidare
Bye bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0