home again...

efter en låååååååååååååång dag i stan så har jag då äntligen hittat hem igen. Har fått åka runt i en

MB A-klass
Ingen speciell upplevelse - sorry!

jag har hittat en del julklappar också och jag tror nog att jag är klar nu - känns riktigt skönt.

Men jag tänker inte ropa "HEJ" ännu, kommer väl säkert på något mer ;)

När jag gick å strosade så hittade jag sååå mycket roliga saker som jag hade kunnat köpa i julklapp, men det mesta va till Maria och hon om någon är det färdighandlat till ;)

 

Dessutom kan jag säga att det inte blivit riktigt lika många julklappar i år som det har varit förr!

 

Jag köper till ungarna om och när jag hittar något i stället. Till å me gubben kan få något rätt va de är.

Nu ska jag kolla klart på halv 8 hos mej sedan på bönderna innan jag gör något annat...

å de kommer inte bli något avancerat idag det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0