inte den andra lik

Den här dagen blev inte lik någon annan - eller så är det de den är?!?

 

Ilskan har runnit av mej, kanske inte helt men det mesta.

Efter att ha ältat detta "missöde" ett par timmar så steg humöret när Maria kom hem från skolan.

 

Hon är så duktig min dotter! Jättefina betyg!

nio VG av elva möjliga och två G (Mu o En) ;)
 
MYCKET STOLT MAMMA!!!



Nu ska jag fortsätta med mitt plockande i källaren, tvätt, städa undan sängkläder som jag inte använder - typ till enkelsäng (vill någon ha till mattrasor eller så så hör av er), slänga skräp mm.

Kanske kanske att vi pyntar lite också, men det ska vara det lilla det ;)


Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0