julstämning

Ja lite har man i alla fall fått...

 

JAg är lite irriterad för att det inte händer något i källaren bara... fast man plockar å plockar så blir
det liksom aldrig tomt ;)

Jag har varit och träffat ett litet charmtroll idag

Jag har i alla fall fått skapligt uppe, har städat i barskåpet och ställt lite lyktor
i hallen, men tyvärr inte pyntat något mer :(

Jag kan inte fatta att jag tycker det är bara onödigt att ta fram en massa kulor och glitter och sånt.
Det är ju rätt mysigt  - hos andra.

Nog om  det nu, Hase och Rasmus hemma igen efter en tur med två anledningar.
1. Julhandla 2. Övningsköra

Nu e de i alla fall dax att ta sista rycket för dagen, klockan är över 23!
oj...kanske blev ett dåligt ryck ikväll då haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0