Lat

jaa det är precis vad jag är idag - eller mer änvanligt.

sov först läääääääänge! sedad efter frukosten så gonade vi ner oss i soffan

(intog ryggläge) och kikade på Bröderna Lejonhjärta. En alltid lika bra film...


Sedan låg jag kvar å bara "mös" och zappade runt på kanalerna...men eftersom det inte va nåt speciellt...
så somnade jag ;)

Ja så har man då sovit middag också då fast man knappt klivit upp...

Nu ska vi väl försöka få i oss någon mat - man behöver det fast man är mätt sen igår har jag hört...



Så kan det vara.

Jag skrev frågan "vad ska man göra idag då?" och min systerson svarade att jag skulle leka med mina julklappar.
1. Stekpannan och durkslaget får vänta för att jag tänker inte göra mat idag - det blir micron som får jobba idag;)
2. Stavar och stegmätare får också vänta eftersom jag är - och verkligen vill vara - lat idag!
3. Sängbordet till datorn har jag använt, men nu har jag klivit upp så den behövs inte.
4. USB-minnerna och SD-kortet är inte så kul att leka med bara sådär

så det blir nog ljudboken jag får ta tag i idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0