Lucia

Så va de då bara elva dagar kvar... till jul...

bra eller dåligt? Skönt tycker jag för efter julen kommer nyår och sedan börjar vi om.

Kanske kan det kännas lättare när vi börjar om och räknar från ett igen ;)

 

Jag har några som jag tänker på som jag har en känsla av att de längtar efter att detta helvetesår ska ta slut - och jag förstår dem! VERKLIGEN.

Men man måste försöka se ljuset i det helvetesmörker som man befinner sej i - tro mej, jag kan känna mörkret jag med! Och det är kompakt!

 

Men idag hoppas jag att alla har fått lite ljus i sitt liv i alla fall...


Annars kommer det här!

Jag har själv inte lyckats se någon Lucia - tyvärr, men har väl kanske inte letat heller.
Däremot har jag kollat på skidor - skidskytte allra helst!

Vilka tjejer!!!!

Sedan har vi varit och hälsat på allra käraste mamma! Det är synd att det blir så långt mellan gångerna...
Nåväl. Nu ska jag försöka mej på att fixa en skiva med lite kort till
"SNICKARJOCKARNA"
Kan ju vara lite kul i alla fall att ha det med sej även om jag är en ganska värdelös fotograf...

Kramar på er nu. Måste.....aj satan! jag skulle ju inte använda detta ordet något mer!
shit!
Jag ska i alla fall inte sitta vid datorn något mera.
Kram - igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0