Min planering - VG

1. Handla - check
2. Bibblan - check

3. Baka - check
4. Godis - påbörjat

5. Städa i köket - NOT, får bli i morron.
Allt tog längre tid än jag tänkt mej när jag skulle handla och gå på bibblan eftersom det snöat så mycket!
Men det gör INGENTING för jag älskar snön.

Det blir ljusare, det blir renare och det är sååå mycket finare än skitgråtristblääet som varit.

Jaja.
Det jag har åstadkommit idag är i alla fall

1 Pitekaka
1 Nougatkaka
2 mjuka pepparkakor
86 stora bullar
50 thekakor
4 limpor




känner mej riktigt duktig och ger mej själv VG.
Anledningen att det inte blev MVG är att jag missbedömde tiden så jag inte hann städa köket riktigt som jag ville - eller egentligen inte alls :P

MEN jag fick ju faktiskt lov att gå ut å skotta undan lite snö också och det tog ju lite tid det med ;)


För när det väl kom - ja då kom det rejält haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0