myyys

idag har jag verkligen haft en sådan där energiladdardag!

Jag sov länge - käkade frukost - sov lite middag - drog ner till Sergels torg för att shoppa lite - fikade - gick runt å strosade - hoppade på T-banan till Vällingby för att fortsätta shoppa - tillbaka till hotellet - middagslur - mat - å nu har vi njutit de senaste timmarna i sängen med en del trevliga tv-program...

Jag kan ju tala om att det mest blivit fönstershopping och "känn å kläm"-runda.

I morron går vi in i ett nytt moment - arbetslivsrehabilitering - vilket känns riktigt kul.

Dessutom ligger det väl i allra högsta grad i tiden!

 

Jag sitter förresten just nu och håller alla tummar jag har för att mupparna åker på rikligt med däng i kväll och att sonen klarar sej bra i målet. Men såklart hoppas jag också att de andra killarna å tjejerna verkligen trycker till dem rejält.



(gamla kort förvisso, men ändock mina kundvagnar ;))

Jag skulle ge mycket för att få vara hemma å se matchen, men det hade blivit lite väl dyrt - tyvärr är jag bara en fattig student, så jag får vara där "själsligen" i stället...

 

Nu ska jag in till Mia och retas lite haha

hon e såååå nyfiken på sina presenter, men hon får allt vänta till i morron ;)

 

KRAM till er alla...

För er som har det lite jobbigt: det löser sej, flyt med bara ett tag så kommer uppgången så småningom

För er som är lyckliga och glada: Njut!! det är ni värda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0