nu händer det...igen ;)

Jaa - säga vad man vill om min gubbe, men han gillar å jobba...

När vi kom hem hade han som jag sagt tidigare kladdat upp tapeterna på väggen i vårt nygamla sovrum

och det blev alldeles förträffligt bra!

 

Tyvärr har jag tvåtusen lämpor på i rummet så det ser lite randigt ut, men det är reflexer från spegeln...
Välkommen hem å se de i verkligheten. Det blev sååå fint;)

Nu sätter han upp sängen och - vips har vi vårt sovrum klart...

Nu e de bara resten kvar *flin*

men det ska nog också fungera å bli nån ordning med...
Dessvärre är jag sååå trötttt idag så jag vet inte vilken fot jag ska stå på.

Har ringt runt och pratat med olika försäkringsbolag och sj för att få någon form av kompensation för att vi fick sitta som tre puckon i ett jävla tåg igår som stod stilla på en station.

Hade ju kanske varit överkomligt om vi fått gå en sväng i Göteborg, men det fick vi ju inte göra - ifall vi skulle få klart för avgång!

Men men, nu e de ett minne blott, vi har kommit hem och vi har med oss en toppenupplevelse i form av GÖTEBORG.

Här är en;


I brist på Balder får man åka Rabalder ;)
Mina älsklingstjejer!!!
Love you!!!

Tack för en underbar helg
 


Kommentarer
Postat av: malin

rackarns vilken fin tapet... riktigt snyggt. tjejerna ser ut som om de har roligt i alla fall :)

2009-12-08 @ 06:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0