översitteri

eller vad ska man kalla det för?

Det finns de som verkar tycka att det de gör är mycket mer värt än det andra gör - och kan dessutom inte låta bli att tala om det heller!

Vem bedömer det?

Jag pluggar och jag gör det på 100 % men jag gör det hemma - mestadels.

Då förväntas man hinna tvätta 15 maskiner tvätt, städa alla rum - även de rum man inte annars "ska" vara i, diska, gå med hunden, laga mat till alla kommer hem, handla, se till att alla vet vad de ska göra efter sina skolor/jobb...

VEM GÖR ALLT DETTA TILL MEJ DÅ?
När jag kommer hem efter en veckas fullproppad skola med föreläsningar och redovisningar så kan övriga pusta ut, för då har ju hemhjälpen kommit hem.

Dessutom vet jag inte varför de tycker så eftersom jag är urusel på att hålla efter, men jag gör det till slut!

Jag är sååå less på detta...

Jag vet att gubben är toppen för att han gör så mycket och han kan så mycket å han e så duktig
men på bekostnad av vaddå?

Jag prioriterar Familjen - mina underbara ungar - skolan - arbete
I nämnd ordning!

OCH JAG GILLAR DET
Tycker inte ni om det så är det inte mitt problem!

Och vet ni - att få vara med de mindre ungarna som jag va igår och en stund i förrgår
det är sådant som ger livet mening!
Prova det någon gång istället för att jobba arslet av er eller tråka mej för att jag inte hunnit städa ett rum som inte ens är urflyttat riktigt.

Mitt liv och det jag gör är lika mycket värt
så det så...

Men sen är det så här också
Att jag älskar er ändå - fast ni gör mej ledsen!

Love hurts, love scars, love wounds
And mars, any heart
Not tough or stong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain
Love is like a cloud
Holds a lot of rain
Love hurts, ooh, ooh love hurts


Kommentarer
Postat av: Karin

Annika! You rules! Du är en supermamma/kvinna! Hoppas såna korkade kommentarer inte fastnar för evigt.. Go girl! Kramis.

2009-12-10 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0