Pluggdag


Kan man säga!

Idag har jag gjort klart allt som behöver göras inför litteraturseminarierna.

Jag har skrivit reflektioner och frågeställningar.

Jag har planerat för morrondagen och det jag ska göra är;

1. Handla
2. Bibblan

3. Baka
4. Godis

5. Städa i köket

Det jag ska baka är, mammas limpor och havrethekakor, bullar, nougatkakor, pitekaka, mjuk pepparkaka


Godis; knäck, ischoklad, rischoklad, nougatcrisp


Men det återstår att se vad det blir av mina planer.

jag delar med mej av en del kloka ord:

Det finns bara en bra sak med måndagar. Att det är så långt till nästa måndag

Måndag är ett jäkla sätt att tillbringa en sjundedel av sitt liv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0