så har

ytterligare en tisdag gått!

Se hela bilden

Har fixat klart de allra flesta kulklapparna idag - skönt, nu kan jag ta det lugnt å softa!

(som om jag stressar upp mej så mycket för just det då?)

Har fått en rejäl genomkörare av rygg å nacke - VÄLBEHÖVLIGT!!!

Käkat på Daisys med underbara ungarna och skjutsat Rasmus på träning - nu e de igång igen. ROLIGT ROLIGT.

Maria och jag drog en repa till köpis å IKEA, men det slutade med att vi gått igenom hela köpcentumet OCH Toys´r´us - himla kuligt att gå där å strosa igen, det var ett par år sedan ;)

Nu ska vi pyssla ihop lite kort och så kanske framför TV:N? innan de e dags för


SÄNGEN!
Jag har inte berättat det, men jag har hittat HEM!!!!

MIN säng står i MITT rum och jag har fått sovit i den en natt
Å jag har nog inte sovit så skönt på jaa hur länge som helst!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

blev de inge smyckespartry? jag orkade aldrig åka nån vart idag, max har varit lite gnällig o jag gillar inte att köra ensam i mörker :P

2009-12-08 @ 21:24:15
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0