dag två...

...har gått åt till shopping ;O)
Och självklart har vi kollat upp om biljetter till de ställen vi vill (ska) gå på...
Hasse, Rasmus, Maria, Ingmarie och Stig testade en av de coolaste gocartbanor jag har sett i dag och Maria visade sig på styva linan...hon kommer att bli farlig i trafiken haha...
I morron tar vi en sväng till Universal för att se lite häftiga filmscener *L*

Nu sitter vi på uteplatsen och fikar singoalla, ballerina, pågens gifflar, kaffe och cola!!!
Det får bli lite kort nu och lite mer info senare Kram till alla er som e kvar hemma...




Det va inte långt ifrån att hon körde om brorsan!!!

Karin...Jag har hälsat till alla och de hälsar tillbaka...och vi ska sola så mycket vi hinner å orkar, men jag tar det lite lugnare än de andra eftersom jag vill vara med hela tiden jag me´hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0