fredag igen...

...de e inte klokt vad fort veckorna går!!
Har klarat av jobbet för idag, nu ska jag krypa ner å slöa lite innan jag ska åka in å hämta gubben
i gävle. Handla lite mat måste jag väl göra å antar jag, men det e ju en baggis...

Från nu ska jag jobba utifrån det schema jag gjort upp om vad som ska hinnas med
innan vi åker. Har ju inte direkt prioriterat husarbetet om man säger så, under de här uppsatsveckorna...

Jag kommer att sakna Stockholmsveckan men det är så, Florida är nog inte så dumt det heller, eller vad tror ni??

Tack också till alla medresenärer, men det är så här att jag tänker inte ta någon väska med
mig när jag åker så hur gärna jag än hade velat ta er med i resväskan så går det inte...sorry...

nu till dagens verklighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0