nuuuu så!!!

nu e de alldeles strax slut på väntan, bara lite sömn innan sen så...
kl 03.00 ringer klockan, kl 05.06 går tåget och kl 09.00 lyfter vi
i alla fall om allt följer tidsschemat!!!!

nu ska jag bara titta på hot chick innan jag ska sussa nån timme...

Förresten: Melodifestivalen, vilken skräll kan jag tycka!!!
1 Att de läskiga "röda" (mel. 2) gick till duell
2 Att Molly vann över BWO
3 Att "Alla" fick den internationella juryns röst (fast det kanske inte var nån skräll egentligen)

Och MEDE eller va hon nu heter - ge upp! lämna över till Carl-Jan, det kan inte bli sämre än det är nu! Vad lever du i för verklighet när du tror att en tjej på 16, snart 17 år inte vet hur det är att ha mens???

Näe, skäms va kass hon e...
 får se när man har möjlighet att uppdatera om resan, har ju lovat att dela med mig här ;o)

sov sött, 


Kommentarer
Postat av: Lustig

Skönt att vi tycker likadant! :) Fast Mede gör lite bra ifrån sig tycker jag fast hade hellre sett någon annan! :) Hoppas ni har kanontrevligt! :)

2009-02-22 @ 11:02:44
URL: http://mattyl
Postat av: Hannie

Hoppas ni får det alldeles strålande :)



KRAMAR HANNAH :)

2009-02-23 @ 00:12:06
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Bruden med Company!

Hoppas allt är bra med er alla och att ni får en härlig semester! Det gick bra i dag på opponeringen av vår uppsats!!!!

Kram så länge Mia

2009-02-23 @ 20:00:59
Postat av: Anonym

Förstår du inte att hon skämtade :) ?

2009-02-27 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0