onsdag kväll

innebär för  mig den här onsdagen en dans med dammsugaren...
har valsat runt i hela huset, men det var VÄLBEHÖVLIGT!!!

Dagen har annars bestått i att skjutsa sonen till frissan först och sedan till skolan.
Sedan fick jag reda på att jag får vara med och skriva ner opponeringen som Mia får lägga fram och sedan tillsammans med henne och en lärare ha ett möte så klarar jag detta moment också...
Detta har då inneburit att jag suttit och lästen uppsats och skrivit lite kommentarer.

Det är inte kul tycker jag att kommentera någon annans jobb! Jag vet ju inte om jag har gjort rätt... Sedan är det himla olika på handledare och examinatörer (eller vad det heter)...

Nog om detta. Har sonderat lite i garderoben och insett att det är idel tält i denna, dags att komma på något...
(shit! 40-årskris???)
Nåja, jag har ju anledning att få sådan i alla fall. Ska förresten på hälsokontroll i mon *hmmm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0