så va det dax igen...

...för gubben å dra till Tyskland. När ska det ta slut???
Jag får ta tjuren vid hornen och fixa veckan ändå nu med slutspurten på uppsatsen, fixet med papper och pass mm till resan, skjuts till träningar och matcher, packlistor och framförallt (det tråkigaste) STÄDNINGEN!!!

Men var sak har sin tid, jag å ungarna får göra ett arbetsschema för veckan så vi kommer ihåg allt.
Åh ska jag berätta en hemlis???
Äsch vi tar den sen...


Hemlisen; Jag som inte alls gillar julen - som flera vet - i vart fall inte allt tok man drar fram som tomtar å sånt...
Har GRANEN kvar!!!! *skäms*
Men nu ska den väck å jag hoppas för gott!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha,ha!

Dags att plocka bort granen ; )))



Ha en skön kväll!



Kram Lena

2009-02-07 @ 18:53:35
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0