Äntligen

är darling på väg hem... Det kanske inte blir något mindre stress men man behöver i alla fall inte vara helt ensam om allt.
Idag har jag suttit till å från HELA dan vid datorn, pratat med Mia (puss) och försökt få till det med allt.

I morron ska vi börja sätta ihop lite och göra intervjuerna, kan vara skönt att kunna transkribera under helgen...

Jobba ska jag också hinna med i helgen - ska bli skönt som omväxling...

Har börjat "läsa" (läs lyssna) på LINDA
spännande bok!!
och det är att rekommendera att ha en bra bok att se fram mot att "glömma världen" igenom - testa

Letat pass har jag också gjort, men hittar inte! får åka och fixa det på måndag
och inte fick jag har Arvid idag heller, men har fått löfta om att få låna honom en annan gång..

Å i morron kommer gubben hem med en massa kul...mmm

Grattis förresten Åsa, vi kommer i helgen
Nu ska jag sova, upp å va chaufför i morron fm.
chl8r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0