Januarikallt

Kallt kallt kallt! Jag fryser inte men andra gör och de "gnäller" om det i stället för att göra något åt det... Så jag tog saken i egna händer och hjälpligt satsade på en "panneldning". inte kul, inte lätt och så kommer min rygg att må pyton i X antal dagar framöver. Det har i alla fall varit riktigt fint idag, men jag har mest suttit vid datorn och läst om olika forskare...
Låter kul va?

Lite annat pyssel har jag fått in också, diskat, tvättat, "röjt" på bänkar och bord i köket - det fanns vissa spår kvar efter nyårets samkväm, men nu e det borta liksom alla stjärnor och ljusstakar. Nu ser vi framåt mot våren och ljuset ute!

Nu ska jag fixa lite käk och sedan ta en promenad tror jag innan graderna letar sig neråt igen. Tur att det inte var lika kallt på nyårsaftonen då våra vikingar tog det årliga vintebadet ;o)





mmm så var det då...
ses ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0