Lite uppåt - trots allt - eller?

Har suttit och funderat lite om vad jag har för mål och drömmar inför 2009...

Plugget är det bara att ta upp igen och eftersom vi har lagt i en högre växel nu så är det totalfokus på det...

Inför födelsedagen; Jag åker bort, vi tar en liten tripp till Florida - sedan tar vi festen i sommar så man kan vara hemma och ute...

Fotboll; ja det blir ett till år i "hetluften" innan jag säger tack för mig. Det är det roligaste jag gjort, men också det jobbigaste. Att det varit jobbigt rår jag för själv eftersom jag inte säger ifrån. Sedan får "gubben" ta skit för det. Han och alla mina underbara vänner - FÖRLÅT alla ni!!!

Man kanske ska ta en funderare på de man har omkring sig...

Ungdomarna; Alla mina underbara ungdomar som jag fått äran att följa, hjälpa och fått så himla mycket tillbaka av. TACK, jag kommer inte att släppa er, så länge jag får så kommer jag att hänga med på både fotboll och innebandy. Ni har gett mig mitt liv tillbaka...

MIA; underbara Mia, en av mina allra bästa vänner! OCH den som jag tampas med i mina studier.

Lotta; Ytterligare en av mina allra bästa vänner - glädje, skratt och tårar - ja vi delar allt! (även familj)

Gunilla; Syster, svägerska eller hur var det? Glad att du finns i mitt liv i alla fall...

Sofia; Underbara "svägis" det var tur att svågern raggade så bra att han hittade dig!!!

Hasse; Min underbara! JAG ÄLSKAR DEJ!!! Fast jag inte alltid visar det...

Rasmus och Maria (och Anna); Mina underbara ungar!!! Jag älskar er! Ni skänker glädje vaje dag!!!

Johnny; Min "lilla" änglason...du finns för alltid i mitt hjärta och du är med mig always!

Oj, det låter som nåt tacktal vid nån prisutdelning, det var inte meningen, men dessa personer är värda att nämna!
Det finns miljoner människor i mitt liv som är värd att nämna, men idag är det dessa som jag tänker lite extra för...

Nu ska jag ta och sova tror jag, imorron är det plugg som gäller på bibblan...kan tänka mig hur det ser ut i morron...1000 böcker på golvet, på bordet under och över oss, rapporter överallt och en dator mitt i och två "fader fourah"-liknande hårrivande uppsatsskrivare mitt i som fattar: NADA...

Tänk er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0