morr´n

Efter en natt i ensamhet äter man då frukost...ensam. Det är i alla fall nackdelen med att inte ha en själ hemma...
Jag ska ta en liten tripp till köpis idag innan jag sätter mig med den där..."planen" som jag MÅSTE bli klar med.

Nån j...l har tagit termometern så jag vet inte hur kallt det är ute, men man får väl gå ut och känna efter, jag brukar ju inte frysa så lätt i alla fall.

Måste tala om att jag igår (läs i natt) va ute och läste på en hel del bloggar, jag blev helt mållös. Dessutom kan jag säga att jag fick en tår (eller många) i ögat när jag läste en del, jag trodde inte att jag satt sådana spår hos så många. Återigen vill jag skänka kramar till er ungdomar som ger mig sååååå mycket.

För att nämna några:

Anna - som blivit som en dotter i huset och som är lugnet själv.

Hannah, som med sin energi bara fixar det hon vill! du kommer att gå långt tjejen!

Matte Lu, med karisma och glimten i ögat och nog den snällaste jag vet!

Micke B, VÅGA vara ärlig och vara dej själv. Du är bra!

Emil, en klippa i många lägen, solskenet för mig.

Clara, Carolin och Sofie - mina bonusbarn som är så himla fina...
(Carro - du skriver så fint om "änglabrorsan")


Jag skulle kunna fortsätta så här med alla i årskullarna 89-92, -95:orna och hela laget F13!
Det är typ flera hundra andra också, men det är er som min energi kommer från i första hand - er jag känner bäst.

Förutom mina "riktiga" ungar kommer ni att vara "mina" också - för alltid

Sedan har jag alla underbara syskonbarn som jag bara älskar och dessutom deras små busungar som ger extra guldkant på livet:

Martin, Maja, Lina, Edvin och Pim!!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack Annica, du är så himla go! :)

2009-01-04 @ 02:10:34
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0