pluggeri - pluggera

Okej, då har jag suttit i några timmar med enhalvtaskigt adsl-uppkoppling och letat efter "rätt" kopplingar till uppsatsplanen vi håller på med... Ingen som fattar vad jag menar antar jag så jag ger upp skrivandet om det...

Har haft filmen "populärmusik från Vittula" på samtidigt som jag skrivit och letat, men den filmen kan jag säga var rena skiten! Ingen handling, inger röd tråd, INGENTING... ska ta och koppla ihop dvd:n i sovrummet med tv:n i samma rum så kan jag kolla på "Mamma Mia" i stället...

Jag har pratat med Maria och Hasse sedan de kom fram till Tännäs och det gjorde ju inte saknaden mindre kan jag säga, men jag hoppas att de får en trevlig vistelse där i alla fall... Jag ska njuta av att få vara helt ensam och ifred ett par dagar. Samla krafter och städa undan nyårsfirandet *suck* det finns spår kvar - TRAKTORSPÅR. Men jag ska trolla bort dem - i morron.

Nu tror jag att det är gonatt för mej faktiskt, duscha och kura ner mig i sängen med en ny tidning och sudoko... och drömma om familjen ;o) neeej, jag kanske ska drömma om den kommande resan i stället...


Rasmus                                                   Maria 




Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0