så var det då helg igen då

...och med det massor av göra ;o)
Det mesta av det är roligt göra, men det kan bli lite stressigt...

Sitter just nu helt nyvaken och försöker komma på vad jag ska ha med mig, när jag ska hinna äta något och vad jag i så fall ska äta... kommer att tillbringa den första delen av dagen på sockenstugan och resten av dygnet på jernvallen och björksätraskolan...
Det löser sig väl det där med att äta också, bara man kommer på vad, när och hur...

Nu har jag inte tid mer, men kommer (förhoppningsvis) att synas på ÅIF´s hemsida då jag ska försöka att rapportera alla resultat så fort det bara går, men allt hänger på tekniken...

Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0