Sorry!!

Hejsan...
Jag är ledsen att jag inte skrivit så mycket under veckan, men vi har haft arslet fullt!
Först var det ju redovisning, sedan hade vi en kväll med förberedande av opponering - som vi inte alls visste vad det innebar!!! Kvällen/natten efter opponeringen satt vi och gjorde ändringar för att få in vår u-plan för godkännande. Vi vill börja med vår uppsats snabbt nu eftersom vi har så himla kort tid på oss med denna!!! och det är himla mycket jobb!!!

Det känns som att jag skrivit allt detta redan och oavsett vilket så ska jag lämna detta ämne!!!

Det är nu i alla fall klart med vår resa! vi åker den 22:a februari och det ska bli sååå underbart skönt...
Det enda "tråkiga" med resan är väl att man tar klivet över ett magiskt streck, dock ser jag fram emot det eftersom alla säger att livet börjar efter 40...vem vet?
(jag snart?);o)

Vi får i alla fall Kära syster och svåger med oss vilket känns jätteroligt! Det blev lite "grädde på moset" eftersom vi hade siktat in oss på att åka själva och få roa oss utifrån det. Nu kan man kanske roa sig på olika håll utan att någon blir ensam..

Nog om detta. Vi ska nu packa ihop våra väskor och åka hem till Gästrikland. Jag hoppas nu bara att min chaufför kommer ihåg att hämta mig ;o)

Ha det bra nu till vi hörs nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0