Usch å fy...

Det är inte roligt att vara förkyld!!!
Jag har hostat och nyst i flera dagar nu, men inte kännt mej "jätteförkyld" - inte förrän i morse.
Det är lite synd om mej nu, men det är bara att bita ihop. Jag brukar klara mig bra annars så jag får väl ta en
liten svacka nu då.

Har varit hos Mia hela dagen och vi har fixat å donat med uppsatsen.
Efter det hämtade jag mina underbara - och krassliga - ungar
och åkte hem. Min kudde låg och skrek på mig så jag var helt enkelt tvungen att gå in till henne och
krama henne ett par timmar.

Den som kom och väckte mig sedan var HASSE!!! han e hemma igen! fast han har redan deklarerat att han
måste åka en sväng igen nästa vecka...och jag vet vad en sväng kan innebära (typ två veckor???)

Men nu ska jag fixa lite att äta till oss alla och njuta medan vi är samlade...
sedan jobbar ju jag i helgen såååå...men det är lungt...
varför ska det bli mindre rännande bara för att Hasse kommit hem???

Hade till nästa gång...

PS: Nettan, jag kommer...(men inte medan jag e sjuk)...miss you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0