AJ!

Faan va det small!!!
Och så va det kört igen...
Ryggen kraschade - trots att jag va iväg igår och fick behandling - eller kanske just därför?

Vad vet jag?
ONT!
gör det i alla fall.
Har varit till Kecke och grillat lite, god mat och trevligt sällskap, men tyvärr va inte jag på mitt allra bästa humör då kanske med tanke på hur grymt ont det kan göra i en rygg som inte riktigt vill som jag vill.

Nu har jag då i alla fall försökt få veckan att fungera, för jobbets skull har jag bytt ner mig i tid då jag tror att det är bättre att en 100%-ig person jobbar heldag och jag tar en halv, i morron.
Men jag gjorde det också med tanke på att jag kanske behöver komma iväg och få det tillrättalagt igen?!?

jag tar med glädje och jobbar åt någon annan någon gång som tack för hjälpen när det blir såhär!
Men å andra sidan så fungerar det om man äter värktabletter och är envis.

Och gissa vem som kan vara envis ; )
Man ska väl ha nån nytta av att vara en "Kihlströmare" - eller vad säger ni?

Nog om mina ryggbekymmer nu - de kommer att försvinna.

Skjutsade ner gänget till ön ikväll innan jag vände kosan hemåt
FAAAN va folk de va där!?!
Jag kan säga så här - jag är ganska glad att jag hade ont och ville hem.
Jag hade inte trivts på ön idag
NOT!
Ha det så roligt i alla fall ni som ändå åkte dit...

Nu skriker kudden efter mig så jag måste nog gå, men på återseende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0