fredag igen

tiden går så himla fort!!!
Jag har idag varit till en ställe där de gör underverk med människor.
Mjuka händer som gör illa en - men som gör att man svävar därifrån!!!

Just! jag har varit tillbaka och fått min rygg fixad.
Nu ska jag sköta mej och ta det riktigt lungt - inga häftiga rörelser, inga vridningar och inga fellyft!

Åkte direkt därifrån och jobbade, men har gått på sparlåga idag eftersom jag är lite rädd att det ska smälla till igen...
Nu e jag ledig i helgen - får se vad den har att erbjuda?!?

Just nu sitter jag ensam i mörkret i köket och skriver, Maria som varit (eller är?) dålig, Rasmus och Hasse är i Gävle och har kollat på match. Rasmus har väl spelat i och för sig, men det vill sig inte alls för Årsunda.

Trots att de gjorde första målet så blev det totalhaveri efter en utvisning och straff och resultatet blev 5-1 till motståndet(Hasses uppgift)

Suck! NÄR ska det vända?
Det är inte direkt Årsundas år i år.

Men skam dem som ger sej
På dem igen bara
Det måste ju vända nån gång?

Ha de bäst, nu e de fåtöljläge framför tv:n som gäller

Kram till alla er!

PS: Jag fick aldrig se skorna Helena!!!!!

Lägger in ett härligt collage att njuta av å tänka tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det inte 8-1 ?:P

2009-07-31 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0