Göteborgtisdag

Idag kunde vi sova rätt länge eftersom första matchen va kl. 13.00
Ännu en match för ÅIF 2-laget och idag mot BK Häcken.
Det va grisigt varmt eftersom solen hittat fram igen och man kan ju försmäkta för mindre... man går och man bär och man kämpar = svetten forsar och man luktar förmodligen INTE jordgubbe;)

Men så blev det så att ÅIF knep ytterligare en seger och man bryr sej inte så mycket om det där...
Vi softade lite mitt på dan innan det blev dax för de yngre att klä sig i matchställ och äntra planen, även de skulle spela mot BK Häcken.

Denna match slutade lite snöpligt 1-0 till motståndarna, trots att de inte va bättre alls, snarare tvärt om.
Rasmus har tagit ett rejält snack med Maria om hur hon ska göra och att hon måste gå in mer med kropp och vet ni, det gav resultat. Hon spelade riktigt bra i denna match.

Efter det va vi med till skolan för ledarna skulle gå på fest och Lotta och jag bl.a skulle vara med tjejerna under tiden.
Det slutade med att jag tog fyra tjejer med mig och åkte till Liseberg
Eller rättare sagt fyra tjejer, två killar och Sebastian.
(Maria, Maria, Hanna och Clara A, Edvin och Markus)
Till min "hjälp" hade jag Mariana och Roger samt Monika.

Sussi, Cilla och Mia kom med fyra till.

Nåja, första besöket på Liseberg för mig för detta år och vet ni vad jag gjorde?
Jag åt mat!
Inga karuseller för mig, nej tack, det överlåter jag till andra...

Nu mina vänner, ska jag sova och gissa om det ska bli skönt?!

P.s. Det kommer bilder i morron, (eller senare idag) jag orkar inte nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0