hoppar över...

Jag hoppade över inlägget igår, jag orkade helt enkelt inte skriva...
När jag vaknade så regnade det och jag bestämde mig för att dra in till Köpis...
Sagt och gjort jag åkte dit och inhandlade det jag skulle ha på IKEA - med förevändningen att jag tar det andra sist -d.v.s. själva köpis...

Men det va med nöd och näppe jag fick plats själv i bilen när jag packat in alla kartonger och så höll jag på försmäkta i den extrema jävla värmen! Vart tog regnet vägen???

Väl hemma så orkade jag inte göra ett enda handtag till...

Idag har jag njutit till fullo över regn och åska - synd att det inte fortsatte!
Har hämtat Maria, varit fram och pantat flaskor och burkar för nästan 500 kronor, skjutsat Maria och nu sitter jag här...
och skriver...

Måste komma ihåg allting som ska göras...
Vad händer om vi säljer bilen?
Vem kan vi låna/hyra en bil av i två veckor?
Om vi inte hinner få den bilen som vi ska köpa?

hur löser vi det?

Sedan är det vad som ska packas? Och hur packar man bäst när man ska semestra på det här viset? (utan husvagn?)
Det va såååå länge sedan att jag har glömt bort.

Vi kommer att bo på vandrarhem första tre nätterna, sedan i en hyrd lägenhet en vecka innan vi drar vidare till Gotland och bor på vandrarhem en vecka...

Men - oavsett hur det blir s kommer det att bli riktigt skönt!!!

Kram på Er alla!!!


Bunge, STF Vandrarhem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0