slarv

jag har slarvat, jag skrev inget igår...men jag gör det nu i stället...
vad jag nu ska skriva om...

Jag jobbar mest och övrig tid...jobbar jag...hemma eller med något typ ideellt eller så
svårt att sitta still

Idag har jag i alla fall hunnit en tur till IP och kollat in de nya sakerna som kommit in till loppisen
det är inte klokt vad folk slänger?!?

Jag hittade en "present" till gubben idag och dessutom hittade jag en hög som Mairia reserverat för hon ville ha...

mm så kan det va
Nu ska jag svida om kostym och ta reda på lite tvätt tror jag, fixa mej något att äta och sedan ska jag och min bästa vän - eller bästa vänner?!? åka på bilbingo.
En eller ett par gånger per sommar vill man ju gärna göra det
Det är en slags avkoppling det också.

Sedan har höstsäsongen sparkat igång nu, Damerna hade match igår mot Valbo och fick stryk med 7-1.
Herrarna startar i morron borta mot Hille...

Nej ni, måste väl göra ett ryck innan det är dags att åka...
men ni kommer att få höra/läsa om vinsten som jag tänker ta hem
(hmmm lovat för mycke nu eller?)

Kommentarer
Postat av: blondstar - nybliven mamma

kommer de nytt till loppisen varje dag? o de ska pågå nästa vecka oxå? då lär jag komma fler gånger :D

2009-07-30 @ 23:43:59
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0