sol-värme och lite blåst

Tre ord som kan sammanfatta Gotland idag...
Vi har varit på en liten åktur till Fårö idag. Vi letade på ett raukställe med massor av häftiga formationer, vi hittade också till gamle hamn där en av de mest fotade raukarna står...hunden.
Vi hittade också på ett ställe där man kunde bada - i alla fall kunde Hasse och Edvin bada. Maria mår inte så bra så hon hoppade över och jag brukar inte bada. Jag är lite tråkig, men so what? thats me! like it or not!

Efter turen runt Fårö åkte vi tillbaka till vårt vandrarhem. Maria och Edvin hyrde en film som de sitter och kollar på just nu medan Hasse och jag sitter i samlingsrummet och filurar på vad vi ska göra i morron, läser tidningen och uppdaterar bloggen...

Men jag ger mig för den här gången, nu ska ni få lite kort att njuta av...
På återseende







Det får vara nog med bilder nu, kanske blir det fler senare - vad vet jag ; )
Hoppas ni har det bra hemma i alla fall fast jag har förstått att vädret inte är det bästa...

Kramisar till er i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0