Stressen har lagt sej

Jag har köpt en ny bil...eller i alla fall bestämt mej!
På Onsdag åker Hasse och hämtar den------>

Klicka för att se nästa bild

Nu kan vi göra resten i "lugn å ro"

Det finns ju onekligen en himla massa att göra innan man ska åka på semester och så jobbar man hele dagar innan...
Men det löser sig, ungarna kan kanske hjälpa till.

Packningen är väl det som är kvar att göra som e viktigast att jag gör själv.
Och det jag inte kommer ihåg att packa det får jag väl köpa nytt då.

Man ska inte stressa upp sej i onödan, varför gör man det ändå?

NU är det i alla fall dax att sussa - jobbtajm i mon
Ha de gött...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni bestämt er! Kul att börja semestern i en ny bil!

2009-07-07 @ 09:24:13
Postat av: Peter Z

Hoppas den håller hela semestern då :D

2009-07-07 @ 23:41:25
Postat av: malin

den ser ju jättefin ut... ha en underbar semester kram på er alla :)

2009-07-08 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0