vicken dag det blev

Först har jag  jobbat, och sen massage -  ÄNTLIGEN har de börjat jobba igen Mattias och Åke!!!

Efter det åkte jag till IP för att bistå Lotta på loppisen som den första dagen har dargit in hela 6000
åtminstone!
Man kan inte riktigt tro att det är sant!!!

Nåja, efter det åkte vi till krusasvändan dit vi blivit bjudna på mat av Mats och Hillevi.
Fast egentligen va det Edvin, eftersom han fyllde år
- GRATTIS -

Det blev en jättetrevlig kväll - TACK SÅ MYCKET!
Det är så trevligt att sitta å prata sådär, man får reda på så mycket ; )

Maria blev kvar där och vi åkte hem lite för sent för mig eftersom jag ska jobba i morron fm, men det får väl gå ; )
Jag kan sova middag när jag kommer hem i morron...

Jag skrev igår att jag skulle hitta på något eget och med det menade jag att istället för att hela tiden hänga upp mina fritidsaktiviteter på ungarnas intressen och det de gör ska jag börja söka
saker att göra som inte har med dem att göra
inte direkt i alla fall...

Fast å andra sidan så vet jag att de - ialla fall ofta - tycker att det är OK att ha "morsan" med...
Nu ska jag sussa, så jag orkar upp när klockan ringer...

Ha en fortsatt bra tisdag


Hallå igen...är det höst nu när det är så himla mörkt på kvällarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0