vilken känsla

det där med att ha semester...
fast man skulle ha en vecka för att "vila upp sig" inför semestern och sedan en vecka för att ladda om innan man börjar jobba igen ; )
Nej då, jag tycker det känns helt OK att göra såhär.
Men frågan är hur man ska göra nästa sommar?!?

Man pluggar på heltid, jobbar extra både här och där, jobbar ideellt (svårt att låta bli!!!!) och sedan när man får sommarlov så jobbar man mer än någonsin? nåja - det tål att funderas på. Jag hoppas i alla fall att nästa år blir det sista året med sommarjobb.

Nu ska vi ladda om, packa klart, se till att allt funkar så man inte står där som ett fån och har missat något i sista stund.
Vi börjar med en lagom tripp till Falkenberg. Där väntar ett teaterbesök och en massa kul shopping ; )
Sedan tar vi allt från där.

Som ni kanske har märkt och eller hört så har jag äntligen fått hem honom!
KURT-GÖRAN har kommit!!!
MIN nya fina bil.
Lite lagom stolt, nu kan jag skjutsa hela familjen, halva fotbollslaget, mina underbara vänner när det nalkas fest eller en massa saker om jag så vill.

MEN NU väntar packningen och ev lite röjning ; )
Ha en bra kväll, en trevlig semester och passa på att njuta. Man vet aldrig vad morgondagen har för överraskningar.

Kramisar till alla vänner och SLÄKTEN
och alla andra som läser min virriga blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0