Det blir inte alltid som man tänkt sej...

Nej och vem har egentligen trott det?
Nåja, det är bara att gilla läget. Jag har varit lite slö att skriva här ett par dagar, och vad ska jag skylla det på?
regntrist väder?
mycket att göra?
neej vet ni,
det har inte hänt så himla mycket och jag har inte funderat så jättemycket på något speciellt heller.

Vi har i alla fall rivit ut allt från toaletten uppe och nu ska det skrubbas!
Väggarna är färgad av vattnet bl.a.
Sedan är det bara att sätta in det som ska in...*bara*
jag som är född utan tummar kan bara titta på, men jag är skitduktig på att få Hasse att jobba *flin*

Det kommer att bli skitbra när det är klart det lovar jag...
allt gick så himla fort att jag glömde att fota "före" kort, men ni ska få se från tomt till klart senare.
och ni som varit hit kanske har sett hur det såg ut förut...

Vi har stora planer Maria och jag - förresten Rasmus också...
såfort Jessica flyttat så kommer Rasmus att börja fixa i lägenheten och flytta dit, då tömmer vi ett rum och Maria börjar fixa "sitt" nya rum...
Samtidigt som allt annat ska huset målas jaja, det är så när man har hus och är orolig i själen - man möblerar om och byter rum med varandra fast man inte alls har tid egentligen...

Nåja, Maria har i alla fall hittat "sin" fondtapet ;


Och vi har väl mer eller mindre bestämt oss för en egen bild;


Jaa vad säger ni? Kan det tänkas bli bra?

Maria och jag ska sätta lite extra fart på plockandet nu i början på veckan eftersom Edvin åker bort och jag är ledig så kan vi göra lite sådant tillsammans och på så sätt få lite undanstökat.
Hasse har eldat skräp idag så jag antar att flera tror att det är värsta eldsvådan här, men det är snart slut...
på första högen - nu förmodar jag att det blir fler, för är det något vi har så är det en massa skit!


Sitter för tillfället och kikar lite på "Rocky", den första av alla... hur många de nu är filmerna om denne stilige boxare som slog alla oavsett han var vid medvetande eller inte. Men det är väl kanske så den sporten är?
vad vet jag?
Kan ju finnas en anledning till att jag föredrar fotboll?

Men men, den sporten regnar ju bort för tillfället. Igår gjordes ett tappert försök av vårt Herrlag
att spela match, vilket förmodligen inte va så lätt eftersom det var mer vatten på plan än i sjön...

och idag skulle "lilla" damlaget ha match, men den blev inställd - jag antar att ingen hade plockat fram badkläderna ännu med tanke på de låga temperaturer som den senaste tidens väder har åstadkommit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0