Ensam...

jaaa, jag har en kväll för mig själv och vad har jag gjort av den då?
1. hälsade kära syster...
2. käkade med dem - mat som Peter kom med
3. gick hem och kollade på Let´s dance
4. chattar med älskling (saknar)
5. samlar in -åtminstone en - barn
7. går och sover

6 får vi ta om en vecka eller så!!!

Jag har i alla fall surfat runt lite och hittat lite kul bilder och en och annan film som man nästan kissar på sig när man ser.
jag delar med mig så kan ni ju kommentera får se om vi har samma humor?!


Fler roliga bilder på roligabilder.org (bl.a.)

http://www.youtube.com/watch?v=FwHhg0zzsE8&feature=related

Jag ska sova nu i alla fall...
Ensam...
tur de inte är för evigt;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0