Fortsättning

Hemma igen efter en helt otroligt bra dag i Hofors.
Är klar med opponeringen - så mycket jag tänker ta upp i alla fall och sedan har jag pratat med Therese på msn och haft mailkontakt med Maria och det är lite svajigt nu kan man säga utan att överdriva.

I morron ska jag läsa litteraturen till seminariet på förmiddagen sedan ska jag följa med en tjej på ESTET-info på eftermiddagen. Sedan är det - om det blir som det var sagt från början - opponering mot kvällningen.

Idag har vi ätit våfflor som förmodligen några miljoner andra människor också har gjort idag. Egentligen kan jag inte förstå hur man kan få denna dag till "våffeldagen" när det från begynnelsen var den dag som den helige anden satte på jungfru Maria? Var Jesus en våffla eller vart kommer kopplingen in?

Mmm nog om det nu.
Någon sa att hon tyckte hennes man var så söt när han kom hemrultandes och på lyset. Hur kan man se något sött i en karl som sluddrar, luktar illa och ska kladda på en fast man sover som bäst.
Om man går på fest med en karl som dricker beter han sig som kyss mej i arslet och är dum, dummare och sedan kan han inte förstå varför man blir sur!!!

Nu va det ett tag sedan det hände ska jag väl i ärlighetens namn säga så man får väl hoppas att han slutat dricka
(vilket önsketänkande)

Nåja, nu drar han till Tyskland igen så då blir det lungt här hemma eller inte - det är lite både ock, man får i alla fall göra det man vill när man vill och ingen bryr sig. DET ÄR SKÖNT!

Nu ska jag kolla stuga till påsk
cul8r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0