fredag natt

och här sitter jag...
har varit på utv.samtal idag med Rasmus och det var ett bra samtal! Efter det åkte jag till Mia och vi knåpade ihop tre av de uppgifter som ska göras och så förberedde vi för de kommande aktiviteterna på praktiken. Det känns riktigt roligt att jobba så här.

Sedan åkte jag en snabbsväng till Gunilla och hälsade på henne - det var länge sedan jag träffade henne nu - kul att ses

Efter det hämtade jag Rasmus från skolan och vi åkte ner på banken och fixade leg. till honom, sedan gick jag in på Guldfynd och böt min present.
Jag köpte ett par örhänger, en ring och ett armband i stället. Dessutom lämnade jag in min halskedja så de får ta av den lite och mitt armband på lagning. Tyvärr var armbandet så slitet att de valde att smälta ner guldet och göra ett nytt armband, så det får jag väl vänta på antar jag.
Ringen kommer nästa vecka så då ska ni få bilder på mina presenter...

I morron ska jag åka med sonen på fotbollsmatch och Hasse följer med dotra till Storvik på innebandy-DM.
Rasmus och jag får försöka hinna dit till andra matchen.
Efter den bravaden är det väl bara att åka hem så gubben får svda om och dra in till Sandviken igen för de ska dit och åka gocart eller något sådant!! Kul kul...

Men jag får en kväll för mig själv att göra vad jag vill.
(Antar att det blir till att läsa uppsats som vi ska opponera på nästa vecka)

Nej mina vänner - detta var ett himla tråkigt inlägg i min blogg, men man måste ha sådana också.
(övriga kanske inte heller är skitroliga, men detta va under bältet)

Nåja jag avslutar med en rolig historia så det väger upp lite; o)
Håll tillgodo...

"En liten vit mager man stiger in i en hiss. När han tittar upp ser han en stor svart man.. Den svarta mannen säger då:
- 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Den lilla vita mannen svimmar raklång. Efter ett tag vaknar mannen igen. Den svarta mannen frågar då vad som var fel, eftersom han svimmade.
- Vad var det du sa förut?
- Jag sa: 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Å tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0