lessen :-(

Jag är sååå ledsen, hur kan svenska folket va sååå kass???
Det hade varit bättre att Ugglas vann - för ska vi skämma ut oss så hade vi väl kunnat göra det ordentligt! Fast det kommer vi i och för sig att göra å...
nog om detta nu, man kan ju vara glad att de låtar som vi kommer att lyssna på är de som var bra...inte de som toppade svenska uttagningen til EM i musik, för det stadiet har tydligen passerats...

Jag har gett ett löfte att inte mer se detta spektakel och det tänker jag hålla - tänk er vad tid jag kommer att ha över till att göra annat på, typ 6 lördagskvällar a´ 2 timmar först det blir 12 timmar sedan nästa spektakel som säkert pågår i 3-4 timmar MINST Tänk er, jag kommer till Bali på den tiden!!!

Fick precis ett nästan oemotståndligt förslag per sms så OM jag kollar på melodifestivalen så kan jag säga att det beror på Mr. ML ;o) Fast jag hoppas att det gäller i år haha

Nog om detta, har jobbat idag och blev lite abrupt väckt av en ursäktande arbetskamrat som undrade om jag kunde komma tidigare för den tredje som skulle jobba hade blivit sjuk. Jag parvlade mig upp och åkte till ICA tre timmar tidigare än jag skulle och dagen bara svischade förbi!!!
Ska jobba i morron också, men inte förrän på eftermiddagen och då kommer det förmodligen att gå ännu fortare för söndagar är det mer att göra, mer folk och så...

Idag har jag haft hem mina syskon och Mamma. Jag fick ett halsband av dem, men ska byta det eftersom jag redan har ett liknande. I och med det får jag nu möjlighet och tillfälle att lämna in mitt på rengöring och kanske korta av det lite. Dessutom ska jag lämna in mitt armband för lagning...

nu ska jag hjälpa Maria med present till Clara, men jag kommer tillbaka!!!



Blandade känslor

Kommentarer
Postat av: Lustig! :D

MALENA ERNMAN var så grymt bra! :) Förtjänade verkligen vinsten och du borde vara stolt för hon är ju sandvikare! :) och löftet som jag gav kommer nog inte gälla i år.. förmodligen :b

2009-03-15 @ 00:46:47
URL: http://mattylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0